úterý 12. července 2011

DÍK ZA TO, ŽE UŽ VÁS TU BUDE NA 100 000...

Jak se zdá, dochází k něčemu, co bych před rokem a čtvrt vůbec nečekal, a počitadlo dole na konci stránky ukazuje, že se vás sem za velmi krátký čas (odhaduji neskromně 2,5 dne) prokliká rovných 100 000. Nevím jak vám poděkovat a současně to nějakým slavnostním výkřikem podtrhnout, přesněji jsem to nevěděl do chvíle, než jsem zjistil, že na letošních Napoleonských dnech ve Slavkově (trpělivost, je to až o císařových narozeninách v srpnu a program, který už je na www.austerlitz.org, se tu za pár dní objeví také) bude krom tradiční bitevní ukázky i koncert ke 30. výročí skupiny Poutníci. Mám ji rád už léta, skoro těch třicet, a vím už pár roků o jejich skladbě "Slavkov", jenže jsem ji nikde neměl. Internet je mocný nástroj, podařilo se mi ji stáhnout a trochu jsem si pohrál s převodem do videa, což oboje přijměte jako malou pozornost. Protože videa na blogu musí mít dosti nízkou kvalitu, jinak se prostě nenahrají, vložil jsem současně původní výsledek na youtube, odkud si můžete písničku pohodlně stáhnout. Prolink je v nadpisu a zde: http://www.youtube.com/watch?v=yiRee93EPRU  
Ještě jednou dík a doufám, že to vydrží vám i mně...!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Doporučuji super web http://www.mp3stahuj.cz je tam plno mp3 zdarma ke stažení, videoklipy, obrázky, pozadí a další. Parádní web:)